Galet trist dag!

Här skulle det kunnat stått att jag njutit av att vara sjukskriven, att jag har umgåtts med alla mina lediga vänner  på den soliga beachen idag där vi hade ett trevligt litet lunchparty medan vi låg på våra designfiltar och jämförde hur mycket vi gått ner i vikt.
Men neh!

Istället får ni läsa om hur jag enögd åkte och hämtade tre trötta tonåringar i Fagervik i morse, åkte hem, sov bort ett par timmar, klev upp, duschade, åkte med Tim till Ikea och köpte en datastol, åkte hem och tvättade vidare.
Ungefär så.
I morgon drar vi upp till Hemsön och fan ta den vädergud som pissar på oss i helgen!!

Och vem har sagt att man måste tillaga fisken innan man tuggar i sig den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0