...

Någon vill uppenbarligen inte att jag ska ut med kroppen utanför dörren.
Det vore ju ingen konst om jag kunde länna ansiktet och ÖGAT hemma men det blir ju så svårt.
Det blåser faen ute, trots det har jag ändå lyckats tagit mig till och från dagis, till och från jobbet en snabbsväng, hämtat syrran, åkt till Birsta och handlat, åkt på mammas grav och planterat ( syrran ) skjutsat hem henne och nu sitter jag här i soffan trött som ett svin med en värkande ansiktshalva.
Medicin = cappuccino och power nap.
Så får det bli.


Svärmors vovve Oskar :-)


Här är en av de godaste människorna i världen.
Hon är en sann förebild och snällheten personifierad.
Mickes mormor <3 älskar henne <3


Och här lyckades jag ( nästan ) fånga två tonåringar på väg ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0