Dagen efter..

Hade det varit för några år sedan hade jag legat som en grönsak i soffan och undrat vad fan som hände igår, men nu är jag vuxen ( ! ) och har bara legat som en grönsak och undrat varför jag skulle bli tvungen att bli förkyld också.
Som om det inte räckte med att vara halvt mongoliserad.
Vi kom hem från Hemsön ikväll, stannade till på city gross och köpte finkött och ben & jerrys sen for vi hem till stora pojkarna och myste.
Tyvärr glömde jag telefonen i stugan igår när vi firade midsommar på dansbanan.. Hur man nu kan glömma telefonen år 2014?
Men lite bilder på svärmors buffé hann jag allt med att fota :-)
Hoppas alla hade en underbar helg!!


Räkpaj


Tomat med fetaost och sparris


Melon och parmaskinka 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0