Vad rolig jag är

Jag kan väl inte lägga ut bilder från dopet heller - jag har ju inga!!
Inte hade väl jag tid att knäppa kort heller, i kyrkan ska det ju bäras och sjungas och bönas - och på efterfesten dopkaffet ska det ju minglas, kokas kaffe, vagga lillbus och öppnas paket...
Men ni som tog kort kan väl maila dem till mig?
[email protected]
*
Kort på presenterna däremot har jag, de kan ni få se i nästa inlägg, eftersom det här inlägget skulle handla om ansiktslyftet på bloggen som ni säkert redan beundrat några timmar nu.
Visst är det awsome!!??
En liten tjej som heter Julia har gjort den, snabbt, smidigt, proffsigt och nästan gratis!
Henne hittar ni här ; Bloggpro Julia
och här : 
*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0