En blivande mobbare?

Har jag kläckt ut en blivande mobbare?
En liten painintheassunge?
Slutar ni läsa min blogg här eller vill ni ha förklaring?
*
Igår var vi på Ica maxi.. ( no shit - ni andra barnfamiljer som också brukar hänga där VET att vi sover på lagret, där till vänster om bananerna men inte ända framme vid tandkrämspallen typ )
I alla fall så var det en rullstolsbunden kille där med kromosomfel.
Han och hans assistent handlade för fullt, eller hans assistent handlade för fullt med killen i rullstol sjöng tror jag.
Ganska entonigt och högt med aningen jätteförmycket bas, men i alla fall.
Ungefär; Böööööh....öööööööööö......uuuuuuööööö.....ööööööh....lite som parningsropen för älgar tror jag.
Han passerade Wille ungefär i höjd med gången där tvättmedlet möter kattmaten, och vi har nog aldrig sett Willes ögon bli sådär stora förut.
*
Jag önskade att han åtminstone kunde ha stängt kakhålet som i denna stund var på väg ner till naveln, dekorerad med en lång slemtråd som siktade ännu längre ner.
Som förstenad följde han Öööööööööööet med blicken utan att blinka tills rullstolen försvunnit runt hörnet samtidigt som slemtråden nådde golvet.
Sedan stängde han äntligen munnen, lyfte blicken och tittade på oss.
Vi tittade på honom.
Kontrollerade att han andades.
Sen öppnade han munnen.
Och skrek; "Ööööööööööööh.......Uuuuuuuuööööööööh......öööööööö!
Vi ba "Oj va klockan sådär mycket - nu måste vi åka hem".
*
Mmm... söt som socker minsann, men är du en liten minidjävul? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0