Buzzador

Wiiihiiioo!!
Im the choosen one - again!
Jag håller ju som bäst på att tvätta håret med Pantenes produkter jag fick möjligheten att prova via Buzzador!
Ja, jag tvättar ju inte håret precis nu och hela tiden såklart, men so far är jag helt nöjd med produkterna och jag bara älskar att få testa nya saker!!
*
Idag fick jag mail - att jag blivit utvald igen - att få testa NAN Juniormjölk!
Eller - ja, eftersom jag har fyllt 1 år för ganska länge sedan så är det ju Wille som får testa den.
Och hans polare såklart.
Om ni är intresserade redan nu så hojta till, så reserverar jag en plats i testpanelen :-)
Fint va!?
*
*
7 platser finns det - och när man kommer hit och hämtar ingår det kaffe till mamman, och om tjuren har varit på bakhumör ingår det fika också.
Och det gör absolut ingenting om Willes mamma får en present samtidigt *haha*

Bjud ditt barn på NAN Juniormjölk - speciellt utvecklad för små barns näringsbehov

Servera ditt barn varm eller kall Juniormjölk som ett alternativ till komjölk och vatten. NAN Juniormjölk kan också användas som mjölk på gröten och till flingor.

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0