Inte ens Harry Potter

Kan trolla sig såhär söt.
*
Man skulle kunna tro - med tanke på antalet inlägg de senaste dagarna - att det tagit ungefär tre dygn att arrangera den här bilden men det har det ju inte.
Jag har nämligen ägnat mig åt ett helt annat experiment.
Jag har kommit fram till en helt ny världsupptäckt här, nämligen att den nya soffan fungerar utmärkt att blogga från.
1. Jag får plats med min röv - och det blir till och med lite luftplats på sidorna.
2. Jag slänger nonchalant upp de tjocka små taxbenen på schäslongen. 
3. Placerar datorn framför magen de stadiga låren.
4. Når precis till tangentbordet trots att jag är i vecka 19 i morgon.
5. Hurra.
*
På tisdag smäller det.
Smällen stavas ultraljud.
Blir det en pojke?
Flicka?
Hundvalp?
Eller kommer de bara skaka på huvena och tala om att jag ätit för mycket chips och dip?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0