Hurra!!!

Sådär en dag innan jag fyller tant får jag ett mail att jag kommit med i ytterligare en kampanj från Buzzador!

 
Think they really like me ;-)
Som vanligt känns det jättespännande att få prova nya produkter, och speciellt denna eftersom jag Wille glatt testat mig igenom det mesta på babyhyllorna, tror att de flesta barnmatstillverkare har en "egen" sån här klämpåse med frukt.
Jag prövade förresten att ge Wille en att äta själv en gång, i mitt huvud verkade det som en god idè, men det var ju innan jag visste att en då blivande ettåring inte klämmer försiktigt på någonting utan med en kraft som kan skicka en ballong till månen eller en klämpåse med fruktinnehåll genom näsan och vidare upp till hjärnan i en hastighet som vilken sportbilstillverkare som helst skulle gå hem och gråta över.
*
Nu vet jag inte hur många fruktpåsar jag kommer att få dela ut, men det brukar vara ett frikostigt antal i ett stort och tungt paket.
Är ni intresserade så kommentera som vanligt i det välbesökta kommentarfältet eller på fejjan ofcourse.
:-)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Stina pekade med hela handen och sa, -MAMMA en SÅN vill jag ha! Kan du fråga snälla tant Anna om jag kan få? =)

Svar: Hälsa Stina att hon självklart kan få!! :-D Hade hon inte kallat mig tant utan till exempel "snygga Anna" Hade hon fått hela kartongen haha! ;-D
Hondjävulen

2012-11-07 @ 22:01:00
Postat av: Åsa L

Underbara Anna :-)

Jag kanske kan få en jag med i fall att jag får en till bebis någon gång i min fantasivärld eller ska jag bara erkänna att jag älskar gratis grejer, hahaha

Svar: Haha såklart man älskar gratis!!! Visst kan du få det söta vän, kanske något att tipsa tillverkarna att blanda i Nutrilettshaken för att piffa upp den lite? ;-P
Hondjävulen

2012-11-07 @ 22:22:43
URL: http://asalundgrens.blogg.se
Postat av: Linnea

A jag är ledsen alltså, jag försöker tala om för henne att man inte får säga så. Jag menar, du är ju inte tant förren i morgon ;)
Hihihi!
Grattis i förskott förresten! =)

Stina hälsar att du är både snygg och smart! =)

Svar: Haha precis! Och tack ♥ Stina ♥♥♥
Hondjävulen

2012-11-07 @ 22:31:25
Postat av: Snurkasmamma

Alwin vill prova frukt!!:)

Svar: Såklart! Hade jag redan räknat med serru!! ;-D
Hondjävulen

2012-11-07 @ 22:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0