Hur gick det sen då?

Med klassfesten?
Jag vore ju skönt dum i huvet om jag trodde att två klasser gymnasieettor inte var törstiga utan hellre föredrog hempoppade popcorn och en lördagsgodispåse på festen.
Till och med en efterbliven älg förstod ju att det skulle finnas alkohol med.
*
Jag litar på Tim, än så länge har han inte gett mig anledning att göra motsatsen men när han och två kompisar klafsade upp för trappan här halv sex i morse och luktade brandrök blev man ju lite konfunderad.
Hade de eldat upp festen och sedan släckt den i en sjö?
Nej, det visade sig att de egentligen bara skulle elda i öppna spisen för att det var kallt, spjället var trasigt och det rök in utav bara helvete.
För att vädra öppnade de fönster och dörrar och då blev det kallt så då åkte de hem.
Jaja skit i det nu, nu ska vi snart äta tårta.
*
 
Blev så himla nostalgisk så jag blev tvungen att visa ett kort från när jag själv gick ur nian...
Jag känner mig faktiskt rätt ung när jag tänker efter.
Dessvärre är jag kanske inte så ung som jag skulle vilja tro eftersom jag inte ens vet om jag visat kortet förut?
 
 

Kommentarer
Postat av: Wiggen

Fy faan va snygg vi va!!!! Hahaha:D

2012-11-02 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0