Hade kunnat hoppa över lördagen

Den här veckan.. ibland funderar jag på att bygga en tidsmaskin på riktigt.
Hallåe, människan har ju kunnat åka till månen i hur många år som helst, hur svårt kan det vara att skruva tillbaka lite tid egentligen?
Nu är det i alla fall söndag kväll - viktig upplysning för er med veckodagsproblematik - och jag känner mig ordentligt stekt i huvet.
Tjurens mamma, mormor och styvpappa har nyss varit här och firat våra födelsedagar :-D
Dom vet precis vad medelålders 36 åringar med begynnande celluiter behöver; Många små rosa paket med gulliga rosetter och snören!!!
*
Observera att pojken med plyschgrisen är min äldsta son och att bilden inte har något som helst med de andra bilderna att göra.
*
Vidare känner sig Lillbus också ganska stekt tyvärr, han somnade nyss med 39,5 graders feber medan hans lillasyster har party i min mage.
Tjuren spelar NHL och hittar på nya fina svordomsramsor - man måste ändå ge honom lite credd för att han är så påhittig och kreativ när han är arg.
Bygger helt nya ordfraser liksom.
Honan säger natti och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0