Dags och sparka liv i liket...

Då menar jag både min kropp och bloggen!
Idag är jag superglad, jag har blivit utvald från Smartson att få testa en madrass - eller - Wille ska testa den och berätta för mig vad han tycker, samt ett sittskydd för bilstolen! :-)
Det är första gången vi får testa något annat än mat så det känns skoj!!
*
*
Berättar såklart mer om dessa superprylar senare!
Det är mycket på gång nu, som alltid eftersom jag inte hunnit blogga ( ehmmm...), ett giftermål, ett dop, två skolavslutningar på ingående och en klassfest och ett vårrus avklarat!
Dessutom är muffinsvolangerna satt på LCHF, vilket hittills resulterat i 4 kg.
Ner alltså.
Får man väl va hyfsat nöjd med.
*
KramZ

Kommentarer
Postat av: Madde björklund

Du ska vara super nöjd det skulle jag vart , kul att jag hittade din blogg nu med hjälp av din kommentar på min blogg. Kramiz

2012-05-30 @ 14:38:18
URL: http://livetmedmolly.blogg.se/
Postat av: Melvins morsa

Ja super duper att du fått vett i muffins volangerna. Tror bestämt att ägaren e helt enkelt väldigt duktig!

Sen måste du ju berätta om super-sakerna man ej kan leva utan. Hahahahaha

2012-05-30 @ 16:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0