Ska man byta blogg?

Portal nu när ingen vill laga blogg - appen?
Eller jag kanske ska ta mig igenom level 1 först och få till ett inlägg..
Helst något som är läsvärt och intressant, och som gör att det pratas och viskas hela dagen om denna okända, ohittade, uberkreativa, dessutom supersexiga och trådsmala genikvinna som borde fått både nobelpris, silverplakett, rockbjörn och brödrost för sitt ihärdiga bloggande?
Men...iiiihh... nä.. jag kom inte på något sånt.
*
Jag sitter väl kvar här då... prislös och blank i fejjan...
*
Och luuuuuktar på blommorna....
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej !

Vad glad jag blir av att du gillar produkterna !!! Visst är det fint med stjärnor....:) Ha en bra dag !! :)

2012-06-28 @ 13:04:26
URL: http://dejodesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0