Om jag hade världens största interaktiva spritpenna

Skulle jag omedelbart stryka över, vansinnesmåla över, klippa ut ( kanske inte med spritpennan utan med den interaktiva saxen som följde med i kitet ) alla såna här bilder på facebook som får mig att ogilla facebook.
*
*
Sluta fyll mitt facebookliv med töntigt skit!!
*Spara istället bilderna i en mapp i era datorer.
*Märk mappen med "radioaktivt avfall"
*Skriv ut dem i en skrivare
*Förpesta era egna väggar!
Det är inte kul när man kollar fejjan på ett ställe med trist uppkoppling som blir ännu tristare för att man är tvingad och vänta på att alla SKITbilder ska laddas...
Matbilder går bra, och landskap och hundvalpar och möbler och blommor och skor och såklart barn!
Men inte visdomsord med solnedgångar och små floskler som någon liten poetisk svettig italienare kom på för 90 år sen på fyllan i en ram av enhörningar!
Och NEJ jag är inte lack, hör ni inte hur jag skrattar.. HAHAHA...
*
Sådärja, nu kan någon komma och torka upp kräkan på golvet här....

Kommentarer
Postat av: Jess

Återigen förgyller du min afton trots att jag ibland själv spyr upp sån italiensk svettpoesi :D

2012-06-04 @ 22:49:01
Postat av: Honan

Härligt att höra Jess, och allt är ju med glimten i ögat :-p

2012-06-04 @ 23:36:33
Postat av: Lina

skönt att nån skriver det jag tänker..:))

2012-06-05 @ 08:22:58
Postat av: Melvins morsa

Oj! bäst jag slutar låtsas va en svettig Italienare...hahahaha

Nä, så klart håller jag med er. Fantasin flödar inte hos någon, kan man utläsa av kombon (bild + dravvel). ;)

2012-06-05 @ 08:28:48
Postat av: Anna Engberg

Haha, ja men det är ju bara självklara förtryckta ord som folk skickar runt, är väl roligare och komma på något eget som man tycker!?

vad kul att ni kommenterar, det blir jag GLAD av! Kram på er!

2012-06-05 @ 08:44:43
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Nicole

Såna som är så fina..haha ;)

2012-06-05 @ 09:23:21
URL: http://xoxonicole.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0