Ny dag - nytt grårusk

På tapeten idag;
*Sen frukost med kusin Maria
*Promenad
*Birsta City
*"Anställningsintervju"
*Husvisning
*Promenad
*Blogga
*Sova
*Promenad
*Fortsätta sova
*Promenad
*Promenad
Kanske att jag kortar ner antalet promenader till natten, det är det tjocka kolhydratsamvetet som slår mig på insidan av hjärnan 24/7.
Det blev en jävla massa fuskande i helgen med smörgåstårta = Ajaj, vanlig tårta = Ajaj, kakor = Ajaj, glass= Ajaj och ett glas rött = inte så mycket Ajaj.
Nu är kusinen här så jag hör av mig senare.
Fick precis en kasse kläder som blivit för stora för henne.
Hmm
*
Snyggkusinen min ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande dag med både husvisning och Annavisning!:-) lycka till kanske man får säga. roligt att du tagit upp bloggen igen också.

Jag följer gärna med på en syndares promenad när jag är social igen... jag tror på ett liv efter tentor!

2012-06-12 @ 13:10:27
Postat av: Linnea

Det var ingen hemlig beundrare som skrev det förra inlägget, bara en virrigt gammal granne;-)

2012-06-12 @ 13:12:10
Postat av: Anna Engberg

Attans då... men jag har hellre dig som beundrare Linnea ;-) Skoj att du hakar på och promenixar, vad är det för tentor dy sysslar med, och framför allt - hur hinner du?

2012-06-12 @ 23:39:56
URL: http://hondjavulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0