Korten!

Jag är grinig för att madrassen och sittskyddet från Aerosleep/Smartson inte dykt upp ännu - i min värld är en vecka 7 dagar och inte minst 14.
Något som däremot dök upp i brevlådan idag var hälsningskort(en) jag fick äran att pröva från Smartphoto.
Jä**vlar vad fort det gick där - synd bara att jag är så blåst så jag missade klicka i att jag ville ha 10 ex som ingick i avtalet.
Istället damp det snällt ner ett kort och ett tillhörande kuvert.
Fantastiskt klantigt av mig, men har nyss mailat dem så får vi se om de kan laga problemet.
*
*
Trots den varierande kvaliteten på modellerna i sammanhanget blev ju kortet jättetjusigt!!
Smartphoto är alltså en fotobutik på nätet där man kan beställa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer.
Jag gjorde ju hälsningskort i standardmodell, det fanns alldeles för många mallar för att inte få beslutsångest där men tillslut hittade jag en som jag tyckte passade.
Kul och fin grej som inte kostar skjortan, överraskande med den snabba leveranden också.
(Hörde ni det Smartson....)
*
Idag har jag hängt med världens bästa Sara och Alwin.
Har ju varit så otroligt upptagen senaste veckorna - ordet mammaledig ter sig verkligen som ett hånflin och en spottloska ibland - så vi har knappt hunnit ses.
Men idag hann vi alltså både mumsa jordgubbar, planera midsommar och spana gräshoppor.
I morgon är det drakborgen som gäller med mammaligan och alla kottar!
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0