Jaha då var det höst eller?

Eftersom jag gick och la mig före 23 igår och till och med hällde ut vinglaset som smakade illa, har jag inga pinsamma krogbilder på tjejhångel, duckfaces och fyllposer på tjejtoan att visa idag.
Min underbara vän Sara har flytt kommunen och befinner sig på glada upptåg i Umeå så jag sitter här och bloggar om örhängen istället för att raskt promenera den dagliga halvmilen!
( Sara kom heeem..jag väntar i hörnet vid seven elev.. )
Ja se där var dom ja, jag har lyckats införskaffat tre par på en månad nu - bra gjort av någon som numera sällan använder örhängen pga små snabba fingrar som anser att allt som är färgglatt och hänger och dinglar ska man dra så fort och hårt man kan i.
Wille är lite som en boxerkäft, när han väl huggit tag får man bända loss föremålen/kroppsdelarna med ett spett.
Lägg märke till vilket ekonomiskt geni jag är som lyckats nosa fram paret i mitten för endast 1o ( tio ) kronor!!
Och då är dom ju inte ens fula!!
*
Är det förresten någon som vet varför alla kort hamnar på sidan när man för över dem från iphonen till datorn?
Och framför allt hur man åtgärdar denna sjukdom smidigast möjligast utan att behöva gå igenom alla kort ett och ett...?
Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0