Invandrarkulor... afrikanska småkakor eller negerbollar?


*
Det här är i alla fall LCHF bollar!!
Lömskt lik originalkompisarna, och inte så vidriga som man kan tro faktiskt.
Gjord på;
100 mjukt smör
3 dl mandelmjöl
2 msk kakao
1 msk kallt kaffe
ca 8-10 droppar stevia.
Gegga ihop, rulla kulor, rulla kulorna i kokos, ät, tvätta händerna.
För säkerhets skull bör man ju så klart upprepa det sista momentet innan man börjar.
*
*
Honungsmelon och vispgrädde!
Mums mums som inte är Aj aj!!
*
Tänkte avsluta med en småcharmig bild som genast ledde till att pappa tjuren tog fram stora verktygslådan och möblerade om höjden på sonens sängbotten...
*
"Hoho.. titta på mig, titta på mig... jag är ett litet uppmärksamhetsmonster.."
*
Seriösa bloggare avslutar dessutom sina inlägg med ett bra citat; jag har inga så jag stjäl ett jag hörde igår:
"Man ska inte äta isberssallad när man åker med Titanic!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0