Falska väder...

Genom fönstet ser det ut som tropisk sommar, men sticker man ut näsan på ballisen blir det genast tuppskinn på den :-(
Saknar verkligen förra helgens värme..
Idag åker vi in till stan en snabbsväng och sen är jag alldeles öppen för förslag...?
Lägger in lite kort innan jag går på toa ;-)
*
Tog kortet direkt efter jag varit hos frissan.. hottade till det när jag kom hem och klippte luggen sned istället.
Det kändes som en bra idè just då...
Nu ser det ut som någon tuggat av håret på högra sidan.
*
Knatte, Fnatte, Tjatte och Kajsa Anka hälsade på i gräset!
*
Vårruset:  Madde, Sara och Barbamamma!
*
Verkar som tjuren missuppfattat det här med stavgång.. eller så tänkte han "om jag önskar tillräckligt mycket blir jag en proffsbackhoppare".
Sitt inte mera vid datorn och slöa nu - ut i verkligeheten med er!

Kommentarer
Postat av: Jessan

Vilken tur att du tog fotot INNAN du gick på toan... Fast å andra sidan hade jag garvat högt om du bloggat från toan!

2012-06-01 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0