Borta bra men hemma värst

Rent städmässigt alltså.. VEM har varit här och kastat ut damm överallt medan vi varit borta en (1) natt?
Vägning klar - jag slapp böta idag :-) det blev min lillasyster Ellenor som fick böta för att ha gått ner minst den här veckan.
Inte mer än rätt eftersom hon alltid tjatar om "att den här veckan blir det jag som får böta"!
Så varsego Ellenor :-)
*
Nyss hämtat Tim som kom med bussen från Sthlm.
En resa som verkligen inte blev som han/de hade tänkt sig.
De skulle bo på Drottninggatan i en lägenhet men hamnade i Åkersberga första natten och andra natten på Medborgarplatsen.
Såklart jag varit orolig, men eftersom jag vet att man lär sig leva livet genom motgångar och oväntade händelser bättre än åka på en utstakad räkmacka visste jag att han skulle klara av situationen.
Been there, done that klyshcan passar ypperligt här.
( Och hade det gått åt helvete hade jag ju bara åkt ner och hämtat honom såklart :-))
Såja, nog med text - här kommer bilderna.
*
Skittrött skitunge diggar ändå bingon stenhårt!!
Det blev förresten ingen vinst - bara en "missvinst" för mig som klev snett i början av slingan och fick pensionärshalta resten av vägen.
*
Jaja, eftersom Wille är min favoritmodellir det såklart mycket bilder på honom.
Med risk för att vara tjatig - jag vet.
*
*
Åsså avslutar vi veckan med den här actionfyllda bilden som jag döpt till "Tjuren grillar".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0