Amatör

Mässigt som fan är det.
och skandal.
Det är vad det är.
Sveriges största bloggportal har en app som inte ens går att logga in på.
Det är väl ändå så jävla dåligt.
*
Hoppas ni får en underbar midsommarafton i morgon, för sen blir ju allt mörkare igen hehe..
Vi ska fira här hemma med trevligt sällskap, hoppas ingen sitter ensam för då får ni hojta till och komma förbi.
Vi kan bjuda på ett glas brat - dricka.
Fanta å rosè.
Så himla coolt.
Men allvarligt - ingen ska väl verkligen behöva vara solokvist på en högtidshelg!!
*
*
Nu är det slut på viktklubben för ett tag, eller ja - den har tagit efterlängtad semester.
Det var min tjur som vann hela rasket,  massor med kilon hade han gått ner - 10,9 stycken!!
Skitbra jobbat, jag kan faktiskt inte toppa det trots att  jag klämt ut totalt sett ungefär desamma, fast i form av tre bebisar då och under loppet av 15 år.
Här snackar vi 10 veckor... Då fattar ni.
Nu ska jag gå och göra mig en smörgås..Hörde ni.. en MACKA!! Första på 10 veckor....

Kommentarer
Postat av: Snurkasmamma

1 2 3 fanta å rosé:)

2012-06-22 @ 08:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0