Svamp

Plockning roade jag mig med i förrgår - skulle ta kort på de små gula rackarna men det förträngde jag visst.
Idag hann jag i alla fall med en fika ute i solen med make och saknad vän.
*
 
Inte så konstigt att man byter ut vardagen och epatutandet mot detta.
Massor med vuxenpoäng där.
*
Jag deltog även i Triathlon på ön...eller... jag var där i alla fall.....
*
Också ett kärt återseende även för tha minigangsters!
"Ööh, tja... tycker jag känner igen dig kompis... har vi inte hängt förut?"
"Hm, njaa men jag måste tänka till nu...var det före eller efter jag fick tänder?"
*
"Vafan säjjeru?!! Har du fått huggisar?"
"Jamenvisst serru... ont som fan gör det..känns som och få en spikpistol genom käken"
*
"Spikpistol? Coooolt... öppna käften får jag se...jag vill se... vill se nuu...."
"Mammaaaa ta bort honom....hjääälp"
*
Sen fikade vi.
Sen åt vi jordgubbar med grädde.
Sen gick vi.
Sen började jag jobba.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0