Nu kommer det!

Inlägget jag borde skrivit igår.
Är så dålig att uppdatera numera så jag saknar ord.
Därför blir det bilder istället.
*
Duplos testpanel undersöker 2012 års smaker.
"Helt klart godkänt, men kunde haft en bättre konsistens för oss tandlösa " motiverade testaren den röda biten.
*
Dagens panelgäst höll inte med om smaken, däremot tyckte han det "bra drag i bitarna" som han uttryckte det.
*
Ett underbart gäng busungar! Wille tröttnade på att posera men jag hittade en annan linslus, som jag lyckades fånga på bild den hundradelens sekund som han faktiskt var stilla.. ja, nästan stilla i alla fall.
*
Lillbus och mamma utomjording tävlar i SM för vindögda.
*
Wille tror han ser sitt livs första ko på nära håll!
...Mu..?
*
Man åker aldrig ifrån min vän Pia utan att ha fått minst en lyxlatte...
(vi funderar på att tälta på hennes gård några veckor nu)
*
Slut på inlägg.

Kommentarer
Postat av: Melvins morsa

Härligt med testpanel, bra att andra testar åt mig sa Melvin.
Tält plats finnes, inkl lyxlatte, men då lite dyrare plats. hahahahaha
Vinögdas linslusar AB, ja det va söta ena anser jag.
Kram till nästa gång.

Svar: Tältplatsen är värd sitt pris i guld om dina "lattar" ingår ♥
Hondjävulen

2012-07-31 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0