Nu har det gått åt helvete

Gode Gud inled mig icke i frestelse....
Redan den fjärde äktenskapsdagen syndade jag!
Med LCHF ( Labilt - Censurerat - Hungrig  - somFan ) alltså.
Denna vecka har jag avrundat två kvällar med mjukglass och chips.
AJABAJJA!!!
*
Fuul glass.... stygg glass......usch vad god den var...
 
Inte konstigt att jag numera får trippa in sidledes in genom dörröppningarna :-(
Under vikttävlingen fixade jag sötsuget galant, men nu är det fanimig skitjobbigt.
"Ta en korvbit när du blir sötsugen" säger någon...
Ursäkta...  jag lyssnar igen med mitt friska öra.. Vad sa du?
Sa jag nyss att jag inte var sugen på en underbar chokladkaka utan att jag hellre ville tugga på en gris??
Nej jag tänkte väl det.
*
Dagens Wille; "Arga leken börjar nu... och nu... och nu....och nu...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0