Genomstekt

Hondjävul.
Fy fan jag pallar inte värmen, svettas som ett svin och flämtar som en cocker spaniel på diet.
Är det såhär i morgon skiter jag nästan i att bebispoolen är kryddad med några tvestjärtar... jag kommer sakta säla ner i den och hoppas på 1) att det blir något vatten kvar 2) Att jag kommer upp därifrån när jag är färdigbadad.
Idag träffade jag en gammal god vän som jag haft massor med skoj med :-)
Dock blev jag smygirriterad på att han såg yngre ut medan jag ser äldre ut.
Här har ni Leif med stort L :-)
*
*
Jag har jobbat idag och sedan strosat runt i Afrikavärmen på savannen Norra Berget med make och bebis.
Spanade in grisarna Björn och Benita bland annat.
*
Jag är rädd för alla djur i storlek mindre än ungefär kanin.
Bladlöss till exempel.. är jag extremt rädd för.
*
För att inte tala om kannibalmördarsniglar som kramas i hög och festar loss på en polare.
*
Den här lilla gottråttan är dock inte farlig om man inte retar eller provocerar den.
*
Det här rutschkanemonstret däremot är dummare än tåget och snällare än en döv ko på bete.
;-)
Hoppas ni hft en bra dag därute i solen, det märks verkligen på statistiken när det är fint väder ute!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0