En ovanligt vanlig dag på beachen :-)

Idag var det fint väder trots att jag var ledig fram till eftermiddagen så vi gjorde som alla andra mellanmjölkar och for till stranden tillsammans med en flaska vatten och ett paket Mariekex.
*
"Mamma ba; Meeen guu vaa kuuul Wille med vatten..blablabla... ja ba; kan jag få softa ifred med min sko elle?"
*
"Få se nu, om man stoppar in tungan här så smakar det kött, och om jag tuggar lite där på spännet kittlar det dödsskönt i tandköttet..."
*
"Pappa verkar spänna musklerna inför kameran, han körde precis in pekfingret i armhålan på mig.. men jag håller färgen och låtsas att jag är en groda... hur är det nu dom gör med munnen; såhär?"
*
"Hahaaa du kan inte ta mig.. hahaa jag skvätte ner dina byxor... hahaa du får gå hem och se ut som du kissat på dig... hahaaa du har ingen blöja...."
*
*
Tvingar du ner mina tår i det där isbadet igen kommer jag aldrig mer prata med dig. Jag kommer inte ens försöka bita dig längre! Och NEJ jag tänker inte titta in i kameran... om jag inte får en majskrok eller sju sedan...."
*
"Ojojoj, nu är det baktungt här... tippa inte nu för helvete morsan.."
*
Sammafattningsvis hade vi en helt vanlig dag på stranden :-)
Hoppas ni med haft en toppendag!
I morgon någongång drar jag vinnaren!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0