En blivande tafsare???

Idag när vi var hos min kusin visade Wille lite oroväckande tendenser jag inte sett hos honom förut.
Visserligen frågade han först men jag tycker ändå han är för liten för att ta på flickor.
I synnerhet flickor som är äldre än honom, att han tar på mig är ju liksom en sak - jag är ju ändå hans mamma liksom...
*
"Vad känner du, skulle det vara okej om jag tog lite på din hand?"
"Ja det skulle kunna funka, jag har inte så stor erfarenhet av sånt där än, men ska man inte typ chatta och dejta först?"
*
"Nej det behöver man inte om man inte är blyg, jag är inte blyg så jag tar lite på din hand nu!
Så kan du få smaka på min mellis sen om du vill"
*
"Jaha, ja det gick ju bra.. tror jag... förutom att jag fick lite killbebisbaciller, får jag mellisen nu då eller?"

Kommentarer
Postat av: Eva

Så söt hon är i sina glasögonen. Hur gammal var hon när fick dom. Du vet jag är lite glasögon nörd då bägge mina har det =)


Svar: Jag tror hon fick dem bara för några veckor sedan, max en månad :-) Ja hon är supersöt i dem, men har visst kraschat dem ett par gånger redan, inte lätt när man bara är 1 ½ år.Hur gamla var dina när de fick glasögon? Kram
Hondjävulen

2012-07-09 @ 18:03:53
URL: http://taweret.blogg.se
Postat av: Eva

Ja tyvärr så får man räkna med att det blir otaliga besök till optikern i början för att räta upp dom och kanske byta ut en del eller så.

Om jag inte minns helt fel så var Oskar 1 år och 9 mån och Alma 1 år och 8 mån i alla fall runt där.

2012-07-09 @ 21:35:22
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0