Jovisst - en uppdatering

Eftersom jag slängde ut en länk till bloggen till mammagruppen fick jag en liten släng av ångest att jag inte uppdaterat här... jag har sagt det förut och jag säger det igen - hur orkar ni ( enligt statistiken ) klicka in här varje dag?
Eftersom jag tydligen är en upptagen trebarnsmamma hinner jag inte lägga in några rykande heta kort, det får helt enkelt funka med några gamla idag.
*
" Vadå har ingen glass??? Skämtar dom eller???"
*
Ninjawille... Dom har redan hört av sig och undrat om han kan tänka sig att spea huvudrollen i remaken av "Matrix".
Jag sa att det beror helt på lönen såklart.
*
Älskade goaste unge!!!
Jag älskar dig så mycket att det värker i hjärtat!!
*
*
Så nu känns bloggsamvetet lättare.
Godnatt för ikväll världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0