Att äta choklad samtidigt går ju alldeles utmärkt

 
Samtidigt som jag photoshoppar kort, spelar hay day, facebookar, har sammandragningar och låtsas att jag hänger med lite filmen på teven.
s-i-m-u-l-t-a-n-f-ö-r-m-å-g-a.
vill ni se lite kort som jag lyckats överföra?
*

Årets version av julkorg till lillasyster.
Lika kul att göra som att ge.
Dock inte lika kul att betala.
Eller förresten vi skiter i det här tills vidare, tydligen vill den här jävla korgen vara med på alla bilder och bara vägrar visa något annat så jag påför testa en annan dag istället.
Gnatt då. 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liie

sv: Vad roligt att du är med i goodiebagtävlingen och tack så hemskt mycket för att du svarat på enkäten! Det hjälper mig verkligen att anordna bättre och roligare tävlingar på bloggen framöver. Önskar dig ett gott nytt år!

2012-12-30 @ 17:20:18
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0