Prova gratis?

Meeeeera reklam!
Eller nej, jag vill bara typ meddela att jag idag hämtat ut ett efterlängtat paket från Buzzador igen!
Denna gång var det inte välling utan schampo och lite andra lyxprylar som såg flashiga ut - effekten återstår att se :-)
*
"Lyckos hondjävulen" tänker ni nu och blir sådär svenskt avundsjuka.
Bitterfittiga liksom
MEN - jag har fyra stora flaskor att dela ut - mot att ni såklart delger mig era åsikter när flaskan är slut.
( fördel om du tvättar håret oftare än en gång i månaden,då jag ska rapportera vidare före den 30/9)
Först till kvarn alltså, får hämta en flaska här hos mig.
Skriv som vanligt i det otroligt välbesökta kommentarsfältet att ni e på!
*
Jalla!
*

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag slipper skriva för jag kom med själv i kampanjen ......... Lycka till!,,,, fast får du balsam över får du gärna dela med dig, en flaska till mig räcker inte långt...;)

Svar: Skoj Lena! Älskar paket.. förstår att en flaska balsam inte räcker till ditt hår.. heller.. mitt gotlandsrusshår känns tungt det med ;-P Kram
Hondjävulen

2012-08-22 @ 23:08:35
Postat av: Solan

Volymshampot skulle jag vilja testa ;)

Svar: Bokat till dig Solan, hör av dig på fb när du vill hämta :-)
Hondjävulen

2012-08-22 @ 23:09:31
Postat av: jessan

Hämtar det som blir kvar jag ;) min kalufs är van det mesta!

Svar: Bokar en till dig bönan.Försvinner den spårlöst går det altså lika bra med typ sweet chilisås? Ska jag tolka dig så? ;-)
Hondjävulen

2012-08-22 @ 23:14:43
Postat av: Camilla Almroth

Tänk jag förstår inte hur man ska göra för att få vara med i Buzzadors kampanjer, jag anmäler mig flitigt men icke! Jag tar tacksamt mot en flaska för behandlat slitet hår om jag får??? jag lovar att du ska få utförlig utvärdering

Svar: Vad skoj att du vill prova, då sparar jag en sådan flaska till dig!
Hondjävulen

2012-08-23 @ 08:40:59
Postat av: Camilla Almroth

var när hur gör vi???

2012-08-29 @ 20:33:42
Postat av: Camilla Almroth

var när hur gör vi???

Svar: Skriv en rad på facebook när du vill komma och hämta schampoo :-) jobbar så olika tider så det är svårt att säga exakt när jag är hemma :-) men bestäm dag du så fixar vi det :-)
Hondjävulen

2012-08-29 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0