OLAGLIGT!!

* Att köra på fyllan, cykla med förresten - speciellt utan lyse också.
* Att drämma vedträn i huvet på gamla människor så dom svimmar
* Att gå hem till någon fast man känner dem, och stjäla deras tv, brödrost, badkar och underkläder.
* Att ha ett fejkat Kikki Danielssonleg på krogen fölr att försöka få gratis drinkar och snittar.
*
 
Men.... TAMEJFAN.... jag hittar inte någonjävlastans att det skulle vara olagligt att tvångsmata EPA- förare med nitroglycerin och sen sparka dom i arslet så dom självdetonerar och seglar ner som ett godisregn på ett barnkalas över sin egen EPA!!
*
Kan man tänka sig.
Vem köper ut en hink nitro åt mig?
Jag betalar fett!!
*
Gåre bra och tuta nu när du ligger där i molekyler va???
Va?
De skulleru tänkt på lite tidigare va.....
Tutarå... tuta!!... jag hör inge....HAHAHA...
*
Jag vet vad ni tänker nu.... "Sök hjälp Anna...sök hjälp"
Jag ska.
Bara köpa.
Nitroglycerin.
Först.

Kommentarer
Postat av: Jessan

Jag döööööör! Ligger i en liten pöl på mitt golv bland handväskor och resväskor och garvar mig harmynt!!

2012-08-16 @ 23:24:47
Postat av: Snurkasmamna

Hahaha!! You go girl!!

2012-08-17 @ 08:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0