Nej förra inlägget var inte ett skämt :-)

Om ni nu trodde det :-)
Ikväll varken åskade det eller regnade efter jobbet, konstigt nog.
Efter middagskycklingen som tyvärr framkallade ofrivilliga vilja-nästan-kräkas-men-ändå-inte-känslor drog vi oss iväg - HELA familjen - till The Spikes.
"Titta mamma - Gräs!!??" utbrast Emil
Ja ba; "Jamen ibland får man se såna fenomen när man är utomhus
Närå det sa han inte, men typ...
 
*
Men först dagens Wille som äter hallon och sedan tomat...
Yammie.... or not....
*
*
*
*
Det suger verkligen att kameran spottar på mig genom att dubbelexponera korten!!!!
What have i done wrong???
*
*
Sådärja, nu har jag bloggat.
Nu kan jag ägna mig åt att fantisera om hur jag ligger här på taket med en AK4 och siktar på epa- åkarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0