Commercial Evening

Oj vad roligt det ska bli för er att tvångsmässigt låta er insupas av min egna reklamkanal såhär i nattens stundande timme!
Roligast går först ( ungefär som när 60 - åriga gubbar bakom ratten tror att det är antalet körkortsår som avgör om man får köra först i rondeller, ni vet ) så då tänker jag - helt gratis förstås - slå en rejäl highfive för min vän Bea som ni säkert mött tidigare i min blogg om ni inte varit otrogna och missat några inlägg.
Ni vet hon som gärna sätter fyra sugrör på huvet och sedan garvar åt en tejpad dammsugepåse och ändå tycker att hon är en hyfsat frisk tjej..
*

Jag vill ge henne en knuff så hon börjar blogga aktivt igen, helst hade jag velat att hon lägger ut en massa bilder på
sin hobby med, men kanske hon överraskar med det någon dag om ni kikar in ofta :-)
Säger bara; Billigare än de flesta andra och ett otroligt snyggt jobb!!
Och nej - hon är INTE någon glädjeflicka, om någon hastigt fick för sig det.
 
GÅ IN HÄR NU DÅ OCH KOLLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0