90 minuter

Jaow!
Upptäckte precis att jag har 90 minuters sovmorgon på mitt jobbpass i morgon!
Känns som en rejäl victory! i klass med trissvinst faktiskt!
Zå himlanZ trött efter vad som känns som en helg med sju lördagar och fem söndagar.
Väldans massa gnäll är det också men erkänn själva att det alltid känns bättre efter lite gnälltömning.
Nu ser jag fram emot ledig helg ( om två veckor tror jag ), Emils födelsedag, skolstart, dop och Willes födelsedag.
Ja det var väl allt från mig idag, hoppas ni haft en tråkig helg eftersom jag också haft det.
Jo just ja, det var ju en sak till...
*
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Så kul grattis!

Hoppas du får sova ordentligt i natt.

Svar: Tack!! :-)
Hondjävulen

2012-08-05 @ 21:15:06
URL: http://taweret.blogg.se
Postat av: Anonym

Ahhh! Grattis, så härligt! Kram påre

Svar: Tack du anonyma! :-)
Hondjävulen

2012-08-06 @ 00:28:59
Postat av: Jessan

Men Vaaaa??? Äre sant eller är det Anna-humor och egentligen ett influensatest?

Svar: Haha, fri tolkning där ;-P Men jag tackar för grattiset!!
Hondjävulen

2012-08-06 @ 01:43:14
Postat av: cecilia

Men grattis!!! Va härligt!!! Kraam

Svar: Tack! :-)
Hondjävulen

2012-08-07 @ 02:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0