Tävling hos Bea

Och känner jag henne rätt delas det ut generöst med vill-ha-grejer... så gör ett besök hos henne!
*
Tim kom hem en dag och berättade att ett rådjursgäng på nio stycken bambisar brukar hänga nere vid brofästet här på Alnösidan.
-"Nemen oj" sa jag - blir det inte trafikkaos då? Stackarna...
-"Eh... nee?" säger han.
-"Jamen nio stycken, vad gjorde dom då, var dom inte ute på vägen och panikade?"
-"Nej vad fan, dom låg bara där i dungen och chillade ju!"
Så dumt av mig, att jag inte greppade det genast...
*
Nu har vi (redan) köpt bebissäng!!
Hurra!
Under en timme av fula ord byggde tjuren ihop den!!!
*
Bebismagen växer och växer.. och i torsdags kände jag minsann ett litet fladder i magen som bestämt måste varit en spark!!
Lycka!
Så nu återstår bara för mig att ta adjö av mina fötter - hejdå, vi ses i september!!

Kommentarer
Postat av: kraaam/Åsa

Tror jag ska bli gravid också så jag slipper se mina fötter ;-)



Fin säng - underbar. Och ännu underbarare är den lilla person som ska få ligga och mysa där i :-)

2011-04-04 @ 09:53:45
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0