Min vecka i bilder

Hej.
Jag har kommit till ett underligt stadium i min graviditet där jag funderar på om det är späck eller bebis ni ser när ni ler och klappar mig på magen!?
"Oj, vad det syns nu" och "Vad stor den har blivit" föder misstänksamma tankar i lillhjärnan.
Men hur som helst - Tjur, hondjävul och bebis mår bra.
*
Ja, inte vet jag... döm själva; muffins eller bebis?
*

Lite tidigt kanske men nu är bolan/gravidsmycket beställt i alla fall!!
Eller som tjuren sa: " Ah, en riktig ko - pingla...."
*

Sol + skoter + söråker = lycka!
*

*

Jag vet ärligt inte varför det ser ut som jag har häng - hals!?
Har jag en bebis i hakan också eller?
*

I lördags gjorde vi DET.... Vi köpte det första bebisplagget....
En body i strl 50.
"Haha storlek 50... är ni inte kloka? skrockade tjurens mamma... vet ni inte att Micke vägde över 4 kg när han föddes!!??"
Haha, sa inte jag och såg plötsligt hur barnmorskan tog fram en stor sax....
*

Äntligen!!! Grilla!!! 4 gånger på 2 dagar blev det.
Ska det va, så skare va.
*

Tills vår kotte föds, är det här universums underbaraste bebis!
Kusin Marias lilla Sanna - 3 månader.
Stavas; V - A - C - K - E - R
*

Inhandlat idag.
Tjockiströjjor och tjockisleggings.
Till tjockismamman som precis nu har skickat barnen till frissan och ska åka till Bergsåker och tvätta bilen så hon vet vad är för färg på den.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men HALLLÅ!!!

Vart fan har jag varit?? Ska du ha bebbe?

Mäh! Grattis =) nu blev jag ju riktigt riktigt avis! När ska du ha?

Kram

2011-03-22 @ 08:10:57
URL: http://kickanblog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0