Lillbus på 3D

Tänk att ni faktiskt orkar följa min blogg!?
Det hade jag aldrig gjort själv, vem vill läsa samma inlägg 20 dagar i rad liksom?
Tjockisbebismagen växer så det knakar - på kvällarna känns det som om huden ska krackelera och spricka.
Nu såhär i vecka 25 håller vår lillbus på att karata sönder mammans kropp inifrån och mamman vill helst bara äta tårta 24/7.
*
I fredags var det äntligen dags för det efterlängtade ultraljudet!
Jättefin liten klinik på Östermalm var värt varendaste 1500 riksdaler - speciellt eftersom världens bästa farmor sponsrade...
Lillbus sitter tydligen upp i livmodern, och var inte speciellt sugen på att agera på kommando men efter lite trixande fick vi några superfina bilder och videoklipp.
*
*
*
Fortfarande har vi nog inte förstått att vi har ett litet knytt i magen.
Jag köpte en speldosa med Laban som jag kör en stund varje kväll, om man lägger den mot magen blir det himla cirkus därinne.
Tror att tjuren börjar bli medgravid på riktigt - häromkvällen när jag kom in i sovrummet låg Laban på hans mage och spelade så fint.
-" Vad fan", utbrister tjuren "nej min mage rör sig inte"!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jättefina bilder.

Det är klart vi orkar läsa din blogg =) det är fördelen med bloglovin att man inte behöver gå in och se ju utan får uppdatering när du väl bloggar.

2011-06-01 @ 19:56:42
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: kraaam/Åsa

Men titta BEBIS!!!!



Förlåt att jag inte kommit - åkt på en hemsk förkylning som inte släpper :-(

Miss youuuu

2011-06-05 @ 23:14:25
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0