Helt otroligt

Jag höll fan på glömma vad jag lovat...Men skit i det, för nu är jag här.
Såklart det blir bilder Anki :-) Dessvärre inga på tjockisbebismagen - den får inte plats i kameran.
7 veckor kvar innan due date, och 10 kilogram mer hondjävul.
Så ser statusen ut.
*
Hoppas på expertpanel i läsarkretsen som kan övertyga mig om att det är normalt att Lillbus är vaken sex timmar i stöten och har danskurs i min livmoder?
När jag febrilt läser på nätet fortsätter jag förundras över kvinnor vars bebisar "tar semester" några dagar i deras magar för att sedan förnöjt sparka lite en stund innan de somnar.
Dessutom sover visst bebisar 90% av tiden i magen.
Vilka bebisar då undrar jag?
*
*
Yepp, jag har definitivt snöat in på Laban.
Funderade nästan på att slänga in det som mellannamn på Lillbus men ångrade mig.
Axel WILLE Ozzy Laban..... Neeej!
*
*
Midsommarmuffins! Eller kanske rasistkakor om man hellre vill kalla dem det.
*
*
OMG!! There they are!!!
Dom var alltså kvar.... puh... blir ju nervös när jag inte sett dem på flera veckor...
*
*
Världens snyggaste tjur - min blivande man <3
*
*
Kanhända att det haglade lite för ett par veckor sen.
Kanhända att alla paprika/tomat/gurka/chilifruktsplantor dog sönder.
Kanhända jävligt irriterande.
Jag hade ju kunnat köpt det om det hade varit oktober men...
*
*
Sjösättningen av båten!!!
*
*
Behöver jag säga att livet är underbart?!
*
*
*
Jaha, där var visst jag... eftersom bilden är några veckor ser jag ju mest bara jämntjock ut :-)
*
*
Avslutar med en bild på ett produktpaket från Dermosil som tjuren vann åt mig :-)
Lyxlyxlyx bara till migmigmig.
Ha det underbart allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

De bilderna dög fint! Men skärp till dig nu, blogga OFTARE!!! Finns inte så många läsvärda bloggar vettu ;)

2011-07-26 @ 15:22:37
Postat av: tua

Allt bra hos dig?

Kram!♥

2011-08-04 @ 21:10:19
URL: http://tuaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0