Nejuschjagharingenbradagidag....

PMS?
Fetmaångest?
Miljöutsläpp?
Ingen aning vad det beror på men humöret är inte på topp idag.
Efter en lång jobbhelg borde det kännas okey med lite vardag = skadeglädje, att alla andra måste resa på sina arslen för att jobba, när jag är ledig - men inte ens det lättar upp stämningen.
*
Hittade några gamla kort när vi var hos syrran på middag i helgen.
Vill ni se?
*
Det här måste ha varit 92.
Mitt varmblod Early Sound .
( som tyvärr ser ut som en trött kamel på det här kortet )
Ankan som sitter på är nog jag själv.
*
Pannkaksmamman och sina småplättar.
Året är 99 ser jag på kortet så det går inte och ljuga.
*
Underbara vovven Schack.
Blandras dalmatiner/zebra och leopard.
Eller hur var det nu?
*
Hondjävulen innan barn, tjurar och kalorier kom in i bilden.
*
Ser ni vad smal jag var!!?
Och nu känns ju allting genast mycket bättre......
:-(

Kommentarer
Postat av: Bea

Bara mer att älska =)kram

2011-01-10 @ 19:08:54
Postat av: Caroline

Ååhh Schack =)

2011-03-22 @ 08:19:56
URL: http://kickanblog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0