Jag vet att ni älskar att hata att vänta på inlägg....

Och jag vet att Bea är trött på det leende smöret... men här på Alnö är smöret så dyrt att vi inte använder det.
Bara som prydnad när det kommer folk och vi vill vara låtsasrika.
Smart va!?
*
Idag är jag ledig, och det firar jag med att sunka ner mig i tjurens T- shirt och ett par grå mysbrallor med ett litet hål i grenen.
Julen är utstädad och granen ligger och gråter på balkongen, halmgrisen har jag sparkat in bland tomburkarna i skrubben och julkransen som jag visade bild på innan jul har hyresvärdens hund tuggat i sig när hon fick ett epilepsianfall.
Slutet gott - allting gott.
*
Nu väntar föräldramöte om ett par timmar.
Hoppas jag kommer ihåg att byta om!
*
*
Eeeyh... Pete.. du är ju också ganska sunkig, ska vi hänga lite elle?

Kommentarer
Postat av: kraaam/Åsa

BLOG AWARD FRÅN MIG TILL DIG PÅ MIN BLOGG :-)

2011-01-18 @ 22:25:36
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0