Så himla skönt att vara dagens latkossa!

Skäms inte ett dugg för den utmärkelsen idag, tror snarare jag anammar den i morgon med om det är okey?
För er som är på väg hem från jobbet snart kan jag bara förtälja att jag nyss vaknat ur en liten powernap och firar detta med en stor mugg varmt hallonte med honung.
Mmmm...
*
*
Faktiskt är den mest ansträngande övningen jag gjort idag att dammsuga bort lite katthår på mattan.
Annars har jag bara fifflat och mufflat lite här och där i lugn tempo.
I morgon är det utbildningsmässa ( öppnas alltid i nytt fönster ) för ungdomar i Nordichallen - någon mer än vi som ska dit?
Åren går ju sjukt fort och medan jag fortfarande sitter och kliar mig i huvet över vad jag ska bli när jag blir stor, dröjer det inte länge förrän Tim sitter brevid mig och kliar sig han med.
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0