Månday mårning...

Trodde inte jag skulle kunna sova i natt, efter monstersömnen på 14 timmar, men så fel jag hade.
Har sovit som en liten spädgris hela natten, och säkert hela morgonen med om inte plikterna hade kallat.
Tjurens alltså, inte mina.
Vi tillbringade faktiskt hela dagen i sängen igår - det man skulle ansett likvärdigt ett dödsstraff när man var 4 år anser man idag som själsrening.
*
Framåt kvällstimmarna råkade jag vinna 100 kr på bingolotto ( ! ) och sedan roade vi oss gott åt att kritisera Bigbrotherdeltagare eftersom vi anser att vi är de mest perfekta och kompletta människorna som finns på jorden.
Snygga, smala och fullkomligt oemotståndliga.
"Haha - Katherina ser ju ut som en botoxclown" garvade jag.
"Ja men vad har HAN på fötterna då", fnyser tjuren när Richard sätter på sig ett par gula tofflor - " har han en calzone på foten eller!?"
*
Nya innetofflan?
*
Också forsätter vi såga dem till fotknölarna, tills Emil som tillbringat 36 vakna timmar på ett lan på skolan i helgen kommer in i sovrummet.
Han ser knappt väggen utan håller på ramla in i den när han sluddrar fram " Jag vill bara veta vilken dag det är?"
"Söndag" svarar vi, varpå sonen lommar ut igen.
Dessa söta tonåringar...
*
Charmigast var ändå min tjur ( som kommer bli den mest ansvarstagande och kärleksfulla fadern som finns ) när vi framåt kvällstimmarna släckt och skulle till att sova.
Som ni kanske vet bidrar en graviditet till att tarmarna inte jobbar riktigt heltid utan man tillbringar ofta timmarna krystandes inne i det heliga rummet - ibland med resultat - och ibland inte.
"Älskling"... viskar han...
"Mmm" svarar jag.
"Har du bajsat idag?"
Lovelovelove.
*
Jag är så nyttig att jag blir rädd för mig själv... Havregrynsgröt med solrosfrön och linfrön.
Knäckemackor med leverpastej och ost.
Gröten är kokt på ekologiskt vatten dessutom.... haha...
*

Överraskade tjuren med lite fredagsmys för vuxna.

Kommentarer
Postat av: li

Det är kärlek det! <3<3<3 =))

2011-02-28 @ 18:55:03
URL: http://izica.blogg.se/
Postat av: kraaam/Åsa

Ni är så kärleksfulla mot varann så jag blir tårögd.

hahaha

Kram gumman

2011-03-01 @ 08:55:43
URL: http://kraaam.bloggspace.se
Postat av: Karoline&Oliver

Tack! Ja idoter finns det gott om.

Mötet gick väl ingen vidare heller.

Vi får gå vidare till do med detta ist.

Och då hoppas jag på framgång iaf:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0