*Knackar bort det frusna snoret i näsan*

*
Alltså.. jag gillar verkligen vårt hus, men...
Måste det vara 16 grader i köket?
Jag vet vad ni tänker... som uppgjort för att göra glass under dessa ultimata förhållanden, eller köpa en slädhund och stoppa in i frysen - bra att ha?
Nej, jag går och lägger händerna på spishällen en stund så får ni kika på lite bilder istället.
Ska vi göra så?!
*
Chokladsemla de luxe!!
För oss som tycker mandelmassa är för amatörer.
Vad kul att jag skulle ladda upp en jättefin bild här på min kusin och henes familj, från när de var i tidningen med sin nyfödda lilla Sanna.
Bilden går inte att ladda upp eftersom den ligger i ett acrobat dokument.
Hur gör man??

Kommentarer
Postat av: Eva

Prova att kopiera bilden och lägg den i ett word dokument eller liknande då kanske det går att lägga upp den sen. Så har iaf jag klarat av att spara bilder från st med bebisar på.



16 grader låter kallt. Inte för vi har så mycket varmare precis innanför fönstret i sovrummet vi heller.

2011-02-16 @ 19:07:38
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0