Kaffestinn onsdag

Gomorris!
Här sitter jag med en alldeles koffeinfri kaffe.
Vad nu det ska vara bra för.
Det är ungefär som att borsta tänderna utan tandborste, eller tugga frysta pommes frites.
Det är nästan rätt men det fattas ändå något....
*
Koffein är nämligen inte alldeles jättebra för bebisen, som ni nästan alla räknat ut vid det här laget bor i min mage.
Den är bara 9 veckor idag så jag har inte gått ut med megafonen än, dessutom är jag ju i så kallad mogen ålder,
så då får man absolut vara extra fjantig och livrädd.
Detta har lett till att jag så gott som helt lagt om min livsstil; så mycket bananer som äter numera så behöver ni inte bli förvånade om jag hänger i ett träd utanför ert köksfönster och låter konstigt medan jag krafsar mig i skrevet.
*
Och tjuren den stackarn, han får dricka rom och varm oboy helt själv.. det gör han dessutom i en vas så han ska slippa gå igenom det jobbiga och fylla på så ofta.
*
*
Massor med grönsaker äter jag också, mest på förmiddagarna när jag inte är spysjuk förstås.
Hade tänkt fota min mage, men ångrade mig.
Just nu ser den ändå bara ut som överbakad muffins... bra för bebisen att ha något att växa i kanske!?
*

Kommentarer
Postat av: li

GRATTIS!! Va rooooligt!!!!! Kraaaaaaaaaam

2011-02-09 @ 11:10:56
URL: http://izica.blogg.se/
Postat av: kraaam/Åsa

Äntligen skriver du ut det i klartext :-D - jag spricker ju snart av nyfikenhet av hur det går och jag hoppas du fortsätter skriva om det här så vi får följa dig och bebisens framfart.

Du vet - jag har nästan glömt hur man gör när man ringer någon och jag har kramp i sms-tummen så det är dator bara som gäller, tydligen ;-).



Vad fint med en Tjur och en Apa i familjen förresten - undra vad det är egentligen ni väntar: en liten "Tjuppa"?



Tusen kramar nu, gums. Saknar dig !!

2011-02-09 @ 11:18:34
URL: http://kraaam.bloggspace.se
Postat av: Ann-Helen

GRATTIS!!. Kommer du ihåg hur man gör då?.. Men det går nog av sig själv.. Tänk så överbeskyddande du kommer bli :)

2011-02-09 @ 11:26:08
Postat av: Madde Näslund

Graaaaaaattis!! Mysigt med bebbe...inte lika mysigt med illamående kanske, men hoppas allt flyter på fint för dig :) Kramar från oss i Sidjsön!

2011-02-10 @ 00:35:49
Postat av: Jenny Broberg

Grattis till graviditeten!!

Underbart med barn,när dom är snälla..

Din blogg är alltid så rolig och upplyftande (ja,jag vet att jag har ett innehållslöst liv ;)

den slår liksom huvudet på spiken.. Hela tiden!

Kram från en fd Alnöbo bosatt i Strängnäs!

2011-02-11 @ 13:52:35
Postat av: Nonne Ohlsson

Grattis till kommande bebis...

Från ännu en bloggläsare...

2011-02-11 @ 17:34:59
Postat av: Kattis

Jag har moderkakan i framvägg så känner inte så mycket än. Men det är en stark (skit)unge där inne för två gånger har den sparkat så det gjort riktigt ont och jag skrikit AJ! rätt ut, innan jag ens hinner reagera. :) Men nu börjar jag känna mer o mer rörelser, men långt ifrån hur de var med M i magen.. VI sålde ju våran vagn så måste köpa ny, o jag började kolla innan jag ens visste att det låg en 2a i magen ;) man får alltid känna o klämma o titta för shit vad svårt det är att bestämma sig! Jag avråder dock från emmaljunga edge duon då den är gigantisk! kram!

2011-02-12 @ 13:31:30
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0