Guess who have crawings?

*
Ge mig sött, surt eller salt!!!
Bara det är hårt och går att suga på!
.... Eh.. det lät ju lite sådär hörde jag nu, men eftersom det är en bild på godis fattar ni säkert kopplingen själv!?
*
Har glömt och visa er vad jag fick från min underbara tjurmamma ( läs svärmor ) när de kom hem från Thailand;
*
Jätterosa jättestor klocka och jätterosa jättebrosch i form av en jätteäkta orkidè!
*
*
Toksnygg handväska.. :-D skönt att byta ut sekelskiftesportföljen från helvetet!
*
*
Tjuren fick thailändsk rom... den stackarn... haha, eller hur!?
Glöm nu inte att tävla i förra inlägget och ha en toppenkväll i kylan!
Skulle det råka vara någon som inte får plats i sitt hus för att ni har för mycket ved, maila mig så får ni min adress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0