Varför går nedräkningen så sakta?

Lillbus är ju så gott som klar nu i magen, och nu vill vi inget hellre än att han ska komma ut.
Helst blixtsnabbt och naturligtvis helt smärtfritt och utan kladd, men sånt är ju svårt att önska.
Igår var vi på föräldragrupp - gissa vem som var äldst?!
Nu var vi i och för sig bara tre personer - inräknat tjuren och mig - men ändå :-)
*
Granön och vår lyxyatch i tre våningar.
Den har även två osynliga platt - tv`s och en bar på andra våningen!
*
Senaste dagarna har vi tillbringat på Hemsön, i båten och på Gistaholmen.
Jag är brunare än Usain Bolt, är kroppsdekorerad med över 20 insektsbett och tack vare foglossningen går jag dessutom som om jag bajsat på mig rejält.
Jag bör inte vara svår att känna igen så heja gärna på mig om ni ser mig krypa efter någon vägg här på byn.
*
Älsklingen bakar kanelbullar så bullmamman blir tjockare...
*
...och tjockare... men mandelmassebullarna är grymma!
*
*
Flygfoto på magen efter bullarna :P
Nu var det länge sen min mus såg dagens ljus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0