Underbara kusinbarn....

Nu är ni så vana att jag är kass på att uppdatera så jag ber inte ens om ursäkt längre.
Jag är gravid.
Man kan - om man vill använda detta välsignade tillstånd som en ursäkt till allt, som jag tidigare nämnt.
Har inte börjat omsätta detta i praktik än men det kommer :-D
"Var snäll och kliv upp från toaletten och torka dig fort som fan, jag är gravid och måste gå NU"
*
Idag hämtade jag ut en superfin startbox jag beställt från Jollyroom !
Så nu får jag hoppas att det verkligen är en bebis därinne i magen, och inte bara ett resultat på min hetsätning.
*
99 spänn plus frakt kostade boxen.
Prylar till ett värde av 600 kr.
Innehöll bl. a Tommee Tippee nappflaska, hakklapp, bitringar, nappar..
*
Igår tog jag på mig bästa gåbortkläderna, eftersom jag fick finfrämmande av kusinbarnen!
Ja, kusinmamman var ju också med förstås.
*
*
*
*
Tack Gunilla för drömtydningen i förra inlägget - tänk att allt låter så kristallklart och logiskt när någon annan säger det!?
I natt drömde jag förresten om att jag var i Big Brotherhuset och hade en livlig diskussion som övergick i separationsångest med Big BrotherMartin.
Tolkning på det tack!?
( Och nej - jag har ingen secret crush på Martin.... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0