Trimma golvet och skura frisyren...

Eller var det tvärtom?
Som vanligt fastnar jag vid datorn precis innan jag ska aktivera mig - visst är det konstigt?
Vår lilla bebis fyller 17 veckor idag, och det firar jag genom att klippa mig ( vill inte skrämma den när den kommer ut) samt ta en 30 minuters promenad idag för att chocka de redan förtvinade promenadmusklerna.
*
Såhär stor, som en rova är bebben nu ungefär!
*
Är utan bil resten av veckan, tjurens bil är kraftig sjuk och blev bogserad till Söråker igår för vidare observation.
Känns som det kommer ta några veckor och några tusenlappar att få den frisk tyvärr.
Detta betyder naturligvis att alla som redan är välkomna på kaffe automatiskt blir ännu mer välkomna - kanske någon av mina Timråvänner har lust att ta en busstur hit?
*
Nu ska jag ta tag i mitt lata arsle och kliva upp - mattorna behöver rastas på balkongen!
Ha en toppendag!
*
Några av Tims vitsar;
"Vad säger Josefs Fritzels fru till honom när han kommer upp för trappan?
-Har du slä(c)kt i källaren Josef?"
*
"Vad är det för väder i Japan nu?
- Strålande"
*
Vem vann schackpartiet mellan Obama och Bin Laden?
- Bin Laden, eftersom Obama saknade de två tornen..."

Kommentarer
Postat av: Kattis

haha! mycket bra skämt! :D

2011-04-06 @ 11:08:22
URL: http://katarinasord.blogg.se/
Postat av: Kattis

haha! mycket bra skämt! :D

2011-04-06 @ 11:08:47
URL: http://katarinasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0