Testandet är slut

Minns ni att jag fick testa produkter från Burt`s Bees?
Rengöring och handsalva.
Rengöringen var en generöst tilltagen tub med miljövänligt och seriöst utseende, dock var den lite för stark för min hy.
Blev absolut ren men tyävrr sved det alldeles något förskräckligt illa i ansiktet.
Hade nog hunnat fått samma effekt att rengöra ansiktet med tandkräm faktiskt.
*
Handsalvan då?
Lovade ju att jag skulle ge den en vecka för att kunna få ett rättvist betyg.
För att utvärdera måste man ju använda regelbundet - right?
Det visade sig att den var riktigt jäkla dundertoppen mot mina vinterfula knotfingrar.
Inte att sprickor lagades mirakulöst på fyra timmar men händerna blev definitivt mjukare.
Även naglarna red på den framgången och skivades inte alls lika mycket som de annars kan göra
under vintern.
Kalasbra!
Hoppas jag får testa mer proukter!
*
I övrigt får jag önska er en fortsatt nice torsdag, i morgon är det jobb som väntar och till veckan nytt schema
och inte minst ULTRALJUD som vi väntat på ULTRALÄNGE nu!
Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0