Piss - regn!!

Här är man hurtig och skapar sig promenadvanor i hela två dagar i sträck - och vad händer sen?
Vädret hugger mig i hälsenorna och pekar finger, idag blir det minsann ingen promenad.
För även om jag råkar vilja vara lite motionsbenägen betyder det inte att jag är någon hälsoguru som klär in mig i plastfolie och joggar ihärdigt några varv runt kommunen i snöblandade störtskurar!
Då får de va!
*
Ribban ligger idag på att kryssa mellan pölarna ner till Ica för att köpa några liter mjölk.
Tur jag är bjuden på middag ikväll hos bästaste Annelie, annars kanske jag redan skulle gått och lagt mig igen.
Och då hade jag inte skrivit något i bloggen heller.
Så då hade du inte suttit och läst nu.
Tack Annelie.
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0