Jaha blev det vinter i natt eller?

Vad F**K hände medan jag snarkade?
Har drömt skumma drömmar i natt om nybakta maränger nere i kabyssen på en husbåt som gick sjukt fort, en tam räv som nosade på kameran när jag skulle fota den och två vargar utklädda till Berner - Senner hundar som jagade mig ända in i ett stall.
Drömtydare hitåt!
*
Jobb på hondjävulens program idag, nattstädning på Bergsåker i natt och sen följer resten av helgen i samma osociala anda.
Ser fram emot en veckas ledigt på måndag!
*
Jättefin är du såklart men varför klär du ut dig till en varg?
Har jag gjort dig nåt elle?

Kommentarer
Postat av: "mormorn" Gunilla Lundström

Drömtydning: Dom få "sötedagar" som du har går alldeles för fort. (marängerna i fortgående båt) Du har en stark längtan ut till naturen för att bara få koppla av en stund. (räven) Men dina 2 jobb (har du det?) hindrar dig och jagar dig att "måsta".(vargarna) Att ena vargen var din lilla älskade voffsing tror jag betyder att ditt ena jobb är älskat och ditt andra jobb avskyr du................

Så tror jag - en drömtydaramatör.

2011-04-01 @ 12:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0